Om Oss

Posted by ... On 09:13 2 comments

Heej buds' den här bloggen handlar om lite allt möjligt som har med den katolska kyrkan och katolsk tro att göra. Den sköts av (oss ) ett par katolska ungdomar som tror och bekänner den katolska tron. Vi tillhör Sankta Birgittas Katolska församling i Norrköping, därav namnet ni hittar där uppe, men åsikter som läggs upp på bloggen är våra egna och ska inte ses som representativa för alla katoliker. Peace =)

2 Kommentera:

Hej buddi, budd, budd!

Jag tycker jättemycket om er fina blogg. Jag blir nästan lite avundsjuk på hur snygg den är. Men jag har ett litet tips i all välmening. Jag har svårt att läsa den där skuggade texten, bokstäverna liksom flyter ihop. Ett tips är att använda vanlig tex, så att det blir lättare att läsa. Shalom =)

Yees.. jag håller med =D har försökt ändra på text-stilen innan men det enda jag kan göra är att bokstäverna blir tjockare :/

Besök gärna vår Mini-blogg har precis ändrat Layout på den =o) hehe http://ministranter.blogspot.se/

Shalom my wonderful friend :-*